Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

ΓΕΝΝΑ Γυναικείας Ποίησης (Εκκρεμότητα)

...Κάτι συμπτώσεις... απίστευτες!
Σχολίασα στην φίλη μου Γιώτα, αυτό:

***
Ο/Η Κυκλαμίνα είπε...
Άντε, Καλή μου! Άλλαξε ανάρτηση! Έλεος! Ήρθε το 2020!
"Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί!" που λέει κι ένα τραγούδι!
Φιλιά Πολλά!
Καλή Χρονιά!
Ξεκόλλα με το Φεις!
Εδώ είναι το βιβλίο της ζωής σου!
Εκεί είναι ΦΑΤΣΑ (Φατσοβιβλίο) ή αλλιώς: ουαν σταντ!
...Γρήγορο φαγητό, πιο σεμνά.
Είναι μεν, επαφή, αλλά όχι δημιουργία.
Διαφήμιση της δημιουργίας, ναι, μα δε σε βλέπω στα "δημόσιά σου", σ' εκείνα που σού πρέπουν και σου αξίζουν!
Μαϊντανοί στα λάικ, υπάρχουν πολλοί, μα εγώ, δε σε χαραμίζω γι' αυτό.
Φιλιά απ' την κακιά και την σκληρή, Κατερίνα!
Περιμένω δυνατό θέμα, 2020!
Σάββατο, Ιανουαρίου 04, 2020 1:31:00 μ.μ.
 Διαγραφή
Blogger Ο/Η Κυκλαμίνα είπε...
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Τί έγραψες, η ΓΥΝΑΙΚΑ!
Και πόσο κοντά, σε νωρίτερα σκέψεις μου, που δεν θα δεις!
Δεν παρήγγελνα μαζί με τη νέα ανάρτηση, κι ένα λαχείο!
Το είδα! Το διάβασα, Γιώτα μου, μα θέλει "μελέτη"... κι όχι, δεν σχολιάζω βιαστικά εκεί!
Εκεί τον λόγο έχουν οι "γνωρίζοντες", προς το παρόν, από Τέχνη!
Εγώ απλά, θα ήθελα να ήμουνα άντρας, και να είχα μια φίλη Γυναίκα, Αυτόφωτη, σαν κι εσένα!
Υποκλίνομαι, απ' το σπουργίτι...!
Φιλιά, χαρούμενα για το Πρωτοχρονιάτικο Ποιητικό, Αυτόφωτο, ξέσπασμά σου!
Και υπερήφανη, εννοείται!
Σίγουρα, σύμπτωση η πρόκληση για ανάρτηση.
Την είχες ήδη, έτοιμη, είμαι σίγουρη!
Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΠΟΙΗΜΑ, έτσι, νομίζω!...
Έχει πολλές "Στάσεις"!
Παρ' όλα αυτά, ΑΓΑΠΑΜΕ, ΑΝΤΡΕΣ!
Ήξερε τι έκανε ο Θεός!
Γυναίκες μόνες, άνοστο.
Σάββατο, Ιανουαρίου 04, 2020 2:10:00 μ.μ.
 



***
και ενδιάμεσα, "πετάει" ένα ΘΕΜΑ, ΓΕΝΝΑ Γυναικείας Ποίησης, που μόνο Εκείνη, θα μπορούσε να κάνει!
Έτυχε να συμπέσει η πρόκληση η δική μου.
Λόγω του ότι το μπλογκ αυτό, δεν το έχω "δείξει" ακόμα, γι' αυτό θα καθυστερήσουν και τα λινκς.

Απλά, ας υπάρχει!
Σα να μην υπάρχω.
Αόρατη, τάχα.
Αδιάφορη, τάχα.

Τι μπαλιά καιρού, λέει, η ΕΜΥ!
Έριξε  μπαλιά η Γιώτα, τρύπησε όλα τα μη αυτόφωτα δίχτυα!
Να την έχει ο Θεός ΚΑΛΑ, να μας εκφράζει, εμάς τις γυναίκες!
Τυχερέ Σ.Π.!
Σ' ευχαριστώ που προκάλεσες και ενέπνευσες την κοινή μας φιλενάδα, με "οργή"! 
Μ' άρεσε αυτή η δυναμική της!              

2 σχόλια:

  1. Είναι ένα σχόλιο που το έσβησα από μια σελίδα, που σε μια άλλη σελίδα, με έστειλε ταξίδι...

    Το κρατάω για ενθύμιο:
    Blogger Ο/Η Κυκλαμίνα είπε...
    Στρατή!!!
    Ήρθα για κοινοποίηση, μα δεν έχεις!
    Σας βρίσκω εδώ και τους δυο, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ στις "γραφές" σας!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
    Πάντα με δυνατές εμπνεύσεις!

    5/1/20 12:57


    ***
    Μετά, ήρθε η παρεξήγηση. Συγγνώμες, όσες θέλουν, ΑΛΛΑ, άλλο είναι που μετράει.
    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς που δεν έφερα λινκ.
    Κι ούτε θα φέρω πολλά.
    Σε μια απρόβλεπτη μάχη, τραυματίζονται όλοι.

    Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.
    Blogger Ο/Η Κυκλαμίνα είπε...
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ, Κύριε - - !Είστε πολύ θυμωμένος και τα πήρατε όλα, πολύ αντίθετα απ' ότι εκφράστηκαν!
    Κρίμα!...
    Οπότε, να μην εξηγήσω περισσότερα, εφόσον δεν θέλετε ευχές από άτομα "σαν εμάς", κι ελπίζω να εννοείται μόνο εμένα, κι όχι την Γιώτα.
    Την πικρία μεταξύ σας, δεν την ήξερα, να την λύσετε. Δικό σας θέμα.
    Εκεί που με στέλνετε... δεν θα πάω, ακόμα κι αν το θέλετε απ' την ευαίσθητη ψυχή σας!
    Λυπάστε...για το θάρρος μου, γιατί βιαστήκατε να το πάρετε σαν προσβολή, ενώ δεν ήταν!
    Κι εγώ λυπάμαι και μάλιστα πολύ!
    Στο Φεις, εγώ δεν μπορώ να δω το σόι μου, εκεί, κι εσείς με κατηγορείτε που δεν είδα δική σας ανάρτηση; (κι αυτή ξόφαλτσα, κι αν τύχει να δω, επειδή σας τιμάω σαν ακόλουθος, μαζί με κάποιες σελίδες ειδήσεων;)
    Τί να πω; Γίνονται λάθη σ' αυτή τη ζωή. Υπάρχει και αντάμωμα κακών στιγμών που ξεφεύγει της ποιότητας, όχι μόνο της Λογοτεχνικής, αλλά και της ανθρώπινης, δυστυχώς!
    Όλα μέσ' τη ζωή είναι.
    Γιατί όχι και το δικό σας ξέσπασμα!
    ΑΝΤΙΟ, χωρίς ευχές, λοιπόν, από άτομα "σαν εμάς", που κατεβάζουν το επίπεδό σας!

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 6:57:00 π.μ.

    ***
    Κυκλαμίνα είπε...
    Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.

    *****************
    Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 5:55:00 π.μ.

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Να απαντήσω; ΓΙΑΤΙ, Κύριε - -;
    Μετανιώσατε;
    Δε θέλετε να υπάρχουν αποδείξεις της "ευαίσθητης" ποιοτικής συμπεριφοράς σας;
    Κι αν έχω αντίγραφο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Κρίμα.
    Όχι, δεν θα ασχοληθώ άλλο.
    Το θέμα μας είναι το ποίημα της Γιώτας και τίποτ' άλλο.

    Γι' αυτό δεν πρέπει να παραγνωρίζεσαι με ανθρώπους που θαυμάζεις, γιατί ο μύθος φεύγει και μένει ο χαραχτήρας, κι αν απέχει πολύ απ' τα γραφόμενα, ο χαμένος τα παίρνει όλα και φεύγει.

    Απ' ότι είδα, σβήσατε στην δική σας σελίδα και τα σχόλια της Γιώτας, που έκανε με τόσο κόπο!
    Απίστευτη η συμπεριφορά σας, πράγματι ανησυχώ, αν σας συμβαίνει κάτι!
    Δε μπορεί το άσπρο να γίνεται μαύρο, απ' τη μια στιγμή στην άλλη. Κάποιος λόγος θα υπάρχει!

    Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2020 1:06:00 μ.μ.

    ***
    Και μόλις, εμφανίστηκε το όνομά του, εκεί που δεν φαινόταν, στο σβησμένο σχόλιό του.

    Σημάδι παρουσίας και μετανοίας αυτό, δεν ξέρω, έχω στεναχωρεθεί τόσο πολύ, είπα πολλές φορές την λέξη "ΚΡΙΜΑ", μέσα μου, σήμερα!

    Ως εκεί όμως, η φθορά, όλων μας!
    Προέχει η Υγεία όλων μας, κι αν είναι να πονάμε και να αλληλοπληγωνόμαστε, καλύτερα μακριά κι αγαπημένοι, ακόμα και αδιάφοροι, όχι όμως μίσος ή πόλεμο στο συναίσθημα, είτε είναι Τέχνης, είτε όχι!
    Εδώ αγράμματη και άτεχνη, μα δυο μέρες άρρωστη ψυχικά. Έκλαψε η ψυχή μου για τρίτους, κλέβοντας "κλάμα" ή ζωή, από δικούς μου ανθρώπους.
    "Να δίνεσαι, αλλά να μην σκορπίζεσαι", σοφό της Αλκυόνης Παπαδάκη.
    Δόθηκα, σκορπίστηκα, διαλύθηκα, μαζεύω τα κομμάτια μου πια, κι όσο κι αν σταυροκολλήθηκαν, με νύχια και με δόντια, θα προσπαθήσω να σταθώ όρθια, για μένα, την οικογένειά μου, κι αυτούς τους λίγους που επιμένουν να μ' αγαπούν, να με εκτιμούν και να με σέβονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή